rollercoaster-tycoon

Op zoek naar Rollercoaster tycoon? - Zoek Rollercoaster tycoon in alle zoekmachines
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Rollercoaster tycoon
Start een campagne - jouw website over Rollercoaster tycoon, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Rollercoaster-tycoon > Forum > RCT 3 > Installatie Code RCT3
  Anné  1. Geplaatst op 05 juli 2006 om 17:26 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hooii,
Ik ben Anne, ik heb van een kennis van mij het spelletje Rollercoaster tycoon 3 gekopieërd, nu ben ik op zoek naar de correcte code, wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Jeroen  2. Geplaatst op 28 augustus 2006 om 18:53 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 05 juli 2006 om 17:26 schreef Anné het volgende:
Hooii,
Ik ben Anne, ik heb van een kennis van mij het spelletje Rollercoaster tycoon 3 gekopieërd, nu ben ik op zoek naar de correcte code, wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Kopen in de winkel?
Budgetversie kost nog geen 15euro meer...waar is die tijd toch gebleven dat je gewoon je games op cd haalde in de shop

Patricia He..  3. Geplaatst op 09 september 2006 om 08:33 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoi Anne,

Een paar jaar terug heb ik ook tijdelijk een gekopieerd spel van rct3 gehad en moest ook een code gebruiken daarvoor, Ik ben hier in huis bezig met de boel uitzoeken en weggooien toen ik mijn boekje tegen kwam waar ik code's in had staan en daar staat ie ook van rct 3 bij zou ik je email adres mogen dan kan ik de code naar je toe sturen,

groetjes Patricia

Patricia He..  4. Geplaatst op 16 oktober 2006 om 22:34 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik heb de code wel voor je anne maar dan moet je ff je email adres sturen dan kan ik je de code toe sturen.

groetjes Patricia

Gavin  5. Geplaatst op 12 maart 2007 om 18:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

HOJJJJ
IK BEN GAVIN IK HEB RCT3 ALEEN
IK BEN HET BOEKJE KWIJT KAN IEMAND KAN IEMAND ME DAAR
ME MISCHIEN MEE HELPEN????
ALS DAT KAN IS DAT HARTSTIKEN TOPPIE!!!
ALVAST BEDANKT

Zakkie  6. Geplaatst op 09 april 2007 om 16:08 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo.. ik zoiu grag een code willen van rollercoastertycoon 3.. zou iemand mij die willen sturen..
stuur maar naar deze mail
::::

zakkie_92@hotmail.com
alvast bedankt.!

Heggico  7. Geplaatst op 11 juni 2007 om 19:49 uur     quote nieuw bericht email edit 

dan moet ik een bestantje sturen namelijk

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Heggico op 11 juni 2007 om 19:53:44

Nadeche  8. Geplaatst op 17 juni 2007 om 15:02 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo,
ik heb net een gebrande cr-rom van rollercoaster tycoon gekregen.
maar om hem te instaleren heb ik een code nodig.( volgens mij )
er komt dan dit te staan:
please insert your rollercoaster tycoon CD in the following drive.
ik weet nu niet wat ik moet doen, dus vandaar die vraag:
wat is de code daarvan,
want ik zou hem graag willen spelen, dus ik heb die code nodig.
als u het weet zou u dan een e-mail bericht willen sture naar:
armanda_60@hotmail.com

m.v.g. Nadeche.

Lol  9. Geplaatst op 11 juli 2007 om 16:59 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik heb rct3 geninstaleert maar ik heb de code nodig stuur hem dan op naar
Quintierenlantijntje@hotmail.com

Waterfly  10. Geplaatst op 18 augustus 2007 om 09:51 uur     quote nieuw bericht email edit 

gwoon kope in de winkel

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4

Ga naar:

Inhoud : Webmaster
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy